Het roer is omgegooid - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Ruben en Karina Groothuis - WaarBenJij.nu Het roer is omgegooid - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Ruben en Karina Groothuis - WaarBenJij.nu

Het roer is omgegooid

Door: Karina Groothuis

Blijf op de hoogte en volg Ruben en Karina

27 September 2016 | Indonesië, Singaraja

... Een paar maanden media stilte later ...

Ja ik roer me eindelijk weer. Het was een heel goed voornemen om vaker te schrijven en in mijn hoofd heb ik al vele blogs hier gepost. Helaas is de realiteit is iets anders.

Daarom, dames en heren, heb ik besloten om het roer om te gooien.
Waarom dan? Vraag je je nu misschien af. De redenen zijn als volgt:
1. Ik loop zo ver achter dat het is een beetje saai als ik nu op ga sommen wat we de afgelopen maanden hebben gedaan.
2. Als je wil weten wat we hebben gedaan aan leuke dingen: kijk op Rubens facebook :)
3. Tja als die blogs over 'Kijk wat voor leuks we nu hebben gedaan!' en 'Dit hebben we nu mee gemaakt!' Vertelt eigenlijk niet zo veel over hoe het leven hier echt is.
4. Verhalen over wat je allemaal op Bali kunt doen en mee maken zijn er eigenlijk al genoeg.
En tot slot, ons lief en leed gaat ook een keer vervelen om te lezen ;)

Wat gaat het dan wel worden?
Wat meer blogs over het leven van alle dag en over de gekke, aparte, stomme of leuke dingen daarom heen.

Ennn.... om jullie alvast warm te maken schrijf ik de volgende week over het favoriete onderwerp van vele Nederlanders:

*tromgeroffel*

Dát, dames en heren, vertel ik de volgende keer wel Weer.

PS. Het gaat verder prima hier. Talitha geniet nog op school en speelt hier lekker om het huis. Ruben zorgt goed voor ons en is ondertussen bezig om wat over motoren te leren. Ik heb wat vertraging opgelopen met school, maar ben ondertussen wel weer druk bezig met mijn eind stage. Ik doe onderzoek naar de meeting van leraar competenties. Mocht hier meer over weten, mail, app of bel me gerust.

PPS. We zijn ondertussen al weer druk opzoek naar een (eengezins)woning om een dak boven ons hoofd te hebben als we terug komen, mocht je iets weten, tips zijn zeer welkom! Het liefst in Zwolle (of omgeving)